Закон «Про захист прав споживачів»
відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991 парфумерно-косметичні товари відносяться до переліку непроданих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну. У документах: «Споживач має право обмінювати непроданий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якому він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним для призначення. . . . ".
Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:
- парфумерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Що можна повернути
Ми завжди намагаємося догодити нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3 днів, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.
- отримали товар неналежної якості;
- зміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
- товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Повернення коштів
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після повернення товару на склад.
Ми рекомендуємо
Під час отримання замовлення завжди важливо оглядайте покупку у присутності співробітників Нової Пошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально, якщо під час отримання, а у випадку, якщо він не прийнятий, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки або виробництва товару на Новій Пошті.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашому очікуванню.
Додаткова інформація
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність проявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від створеного на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, у зв'язку з кольором вашого монітора.