Закон «Про захист прав споживачів»

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непроданих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну. У документах кількості: «Споживач має право обмінювати непроданий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якому він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним для призначення. ".

Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:

  • парфумерно-косметичні вироби;
  • засоби особистої гігієни;
  • та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Що можна повернути

Ми завжди намагаємося догодити нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3 днів, якщо:

  • товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.
  • отримали товар неналежної якості;
  • зміст посилки не відповідає опису вкладення (із порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
  • товар не був у вжитку та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

 

Повернення коштів

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після повернення товару на склад.

 

Ми рекомендуємо

Під час отримання замовлення завжди важливо оглядайте покупку у присутності співробітників Нової Пошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально, якщо під час отримання, а в разі, якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки або виробництва товару на Новій Пошті.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, залишили поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашому очікуванню.

 

Додаткова інформація

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність проявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від зазначеного на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Оригінальні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, у зв’язку з кольором вашого монітора.