Повернення та обмін 


Компанія OLEDI здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». 
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок продавця.

Процедура повернення товару Належної якості*:
- зателефонуйте на номер 093 189 71 96 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником Нова Пошта;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3-х робочих днів.


Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають наступні категорії товарів:
Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непроданих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну. У документах кількості: «Споживач має право обмінювати непроданий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якому він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним для призначення. ".

Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:

парфумерно-косметичні вироби;
засоби особистої гігієни;
та інші товари, які не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Що можна повернути
Процедура повернення товару Неналежної якості**:
 -зателефонуйте на номер 093 189 71 96  та повідомте про намір повернути оплачений товар;
 -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
 -після отримання товару протягом 3-х робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок продавця.

*Товар належної якості це: 
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. 

**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.

Обмін та повернення товару здійснюється за адресою: 04073, Україна, Київ, пр-т. Степана Бандери, № 21 оф.405.

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості які не підлягають поверненню та обміну.